søndag 19. februar 2012

Alive!


Joda, jet er i live! Og har ikke glemt dere som vil se hva jeg bedriver tiden med her i Dublin.. Men etter endt juleferie, eksamner unnagjort og skolestart igjen, har jeg igrunn ikke følt jeg har hatt tid til å si hei til omverdnen før nå.. 

Jeg er snart inne i 4 uke av semster 2 her borte, og jeg kan vel si at jeg blir ( er vel allerede) en liten skolenerd fram til April! Krysser fingrene for at alt jeg ønsker å gjøre går i orden, og at jeg får til det jeg ønsker! 

Så dette blir vel mer en liten bildeblogg med litt av det jeg har opplevd siden jeg kom tilbake! 

Hello World! I'm still alive! I haven't forgot about you people that want to follow my blog about my life in Dublin. But after the Christmas, Exams and the Start of a new semester, I haven't had time for you before now.. 

I'm almost into my 4th week in the 2nd Semester and I can tell you that this is going to be hardworking semester! I know I'm a little geek, but towards April I'm going to be a bigger geek I think! And hopefully can I do what I want for my projects and get what I want out of it.. 

So for this blog it will only be photo's from what I have seen and done since I arrived back in Dublin!


Drag-show!



Søndagstur til Docklands i vår-vær!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar