søndag 11. desember 2011

Time is flying too fast

 - When you have a good time!

Taste of Christmas in our place!

Det skal være sikkert og vist at tiden flyr når man har det gøy! Ett semester står ved veis ende her i Dublin - mer eksakt 4 dager til jeg stiger ombord på flyet lokal tid. Men så har det seg sånn her i Dublin også at siste innspurt står for dør med innleveringer osv.. Dermed har jeg 2 innleveringer før jeg drar, og kjenner vel litt på at jeg begynner å bli passe bra stressa! Men krysser fingrer og tær for at jeg kan ta juleferie med god samvittighet og med senka skuldre.. Sånn at det ikke blir reprise av jula i fjor - som jeg hosta og harka meg igjennom..

Yeah! That's right - the time flies when you have a good time. And that is just a result after one semester in Dublin. And my flight back home is just in 4 days, at this time. But I don't have time to think about it, because I have the little bit rest of school work to do before I can say 'I'm going home for Christmas!'
But I cross every thing I can cross to hope I can take my hollyday without getting sick as last year. 




The Norwegians that arrived Dublin at the same time;
 had a great Christmasparty on Friday!
Thank's to Marthine for borrowing the photo!


Siden sist har det jo rukket å bli Desember, også har det rukket bli 3.søndag i advendt. Og som jeg skrev i sist innlegg har julen vært en stund i butikkene her.. Og jeg syntes allerede da at det var kanskje i det mest overdådige stadet allerede da.. Men det viste seg til å bare være starten! De siste ukene har det kommet opp en mase mase mer lys og pynt - men nå ikke bare i butikkene men også utenfor folks hus og leiligheter! Flere steder du føler du passerer de feteste diskotekene - men blir litt skuffa når det bare er julelysene til en helt vanlig familie på 4!

Since last time I wrote something, we have went into December, and it's the 3. Sunday in December. And the stores around town have turned out crazy since November with their Christmas-stuff. And no it's not only the stores anymore, it's at peoples homes as well! You passing by thinking it's the coolest dico in town, and get upset when you find out it just the home of an A4 Irish family on 4 that are living there!
Brown Thomas Christmas Windows is like a fairytale! 

Men dette er bare en liten pustepause fra siste innspurt! Nå skal jeg jobbe som en helt de siste dagene  - sånn at jeg kan gjøre meg fortjent til masse god norsk julemat og juledrikke!

But now I need to go back to my school work! If I'm going to get everything done before Christmas!


Going back to InDesign and 
my 85 page dokument! 
Hopefully finnishing it up tonight!











1 kommentar: