onsdag 21. mars 2012

St.Particks

Da har jeg feiret min første St.Patricks feiring her i Irland! Kjempe stas og masse morsomt å se!
Dagen startet med Champagne frokost, før det var ut i gatene å se på paraden.. Etter å ha sett store deler av paraden, var det å finne seg en pub med litt påfyll av flytende.. Så var det å samles til en middag, og da smaker jo ingenting bedre en litt pizza.. Etter en avslappende og rolig middag, var det på'n igjen for å lade opp til det kvelden hadde å by på! Med andre ord, St.Patricks er ikke akkurat som 17.mai..
Noe av det jeg synes var litt kjedelig er at folk ikke pynter seg noe spesiellt, eller de pynter seg med grønt, hvit og oransje.. Men ellers en morsom dag! Ser allerede frem til neste år!

This weekend I have celebrated my St.Patrick's in Ireland. And I really enjoyd it, and found it very funny to walk around in the streets watching the parade and alle the funny people.. And it was not to hide that this is a day people drink and have fun! Allready looking forward to next year!








Ellers er det mye å gjøre, og alt for mange ting på en gang! Men kommer nok i mål dette semesteret også, om jeg legger inn siste giret nå, når jeg har en måned igjen av semesteret, og ikke uka før alle innleveringene.. Men når man jobber best under press er det vanskelig.. Arvelig belastet tror jeg.. ;)
Men en liten sneak-peak kan dere da få se, av hva jeg gjør dette semesteret!

At school I have loads to do! And it's everything in once.. But hopefully I make it this times as well, if I could speed up before it's only a week left before all are going to be handed in.. But when you are working best under pressure, it's a bit difficult! But a little sneak-peak from what I have allready done, is possible..  

Circus life

Shoe Advertisement

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar